Інтеграція 1С та телефонії від Binotel

Інтеграція 1С та телефонії від Binotel

Binotel пропонує зручну і швидку телефонію, тому вона достатньо популярна серед користувачів. До того ж Бінотел реалізував АПІ доступ до керування дзвінками, що дозволило інтегрувати цю телефонію з багатьма сервісами та CRM системами. Звісно ж 1С не стало виключенням. Багато хто з користувачів хочуть інтегрувати Бінотел з 1С.  На сьогодні існує 2 платні модулі партнерів Бінотелу які він і пропонує. Але цікаво те, що сама інтеграція достатньо проста, і кожен прграміст 1С може її зробити самостійно. Єдине що викликає труднощі – це відсутність нормальної документації АПІ. Є приклади реалізації на php, і дуже короткий опис функцій, і цього на старті дуже замало. Але якщо розібрати ці приклади на php то все стає зрозуміло.

Роблю для себе нотатку – як відправити запит на виконання методу в бінотел та отримання результату. А далі вже справа техніки – виклик різних методів та їх обробка. Робимо простий метод – отримання дзвінків за період.

Ось що ми маємо в прикладах на Бінотел на php:

вхідні та вихідні дзвінки за період часу:

Методи:
– incoming-calls-for-period – для вхідних дзвінків
– outgoing-calls-for-period – для вихідних дзвінків

Параметри:
– startTime – час початку відбору дзвінків (у форматі unix timestamp)
– stopTime – час закінчення відбору дзвінків (в формате unix timestamp)

І сам код виклику методу на php:

І звісно ж функція надсилання запиту (я не копіюю весь код тільки фрагменти які нам потрібні, тому окремо код не робочій):

Тепер зробимо все це на 1С. Робимо на останніх версіях 1С 8.3, тому що там є підтримка JSON, для більш старих версій доведеться ще підключіти формування та обробку файлів цього формату. Це можна знайти в інтернеті.

Для роботи нам потрібен АПІ ключ та АПІ код secret, який можна отримати через підтримку бінотелу ( в прикладі неправильні).

Все. Запит відправлений, дзвінки з Бінотел в 1С отримали і можемо їх обробляти далі як нам потрібно.

Використовуючи різні методи можна отримати та передати в Бінотел різну інформацію. Також Бінотел дозволяє отримувати вхідні дзвінки одразу на наш сервер, то ж ми можемо підняти web сервер 1С і налаштувати отримання дзвінків одразу в 1С, а це дозволить менеджерам володіти інформацією по клієнту та роботі з ним в онлайн режимі.

Не маєте власних програмістів, або хочете отримати якісний продукт? Можете замовити інтеграцію 1С з телефонією Binotel або будь-якою іншою, для будь якої конфігурації 1С в компанії ІТ рішення для бізнесу.

One response to “Інтеграція 1С та телефонії від Binotel”

  1. Александр :

    В коде ошибка.
    Текущий пример не заработает, и в переменную “Рез” будет ответ “Bad signature.”
    Ошибка в строке : “Параметры.Вставить(“signature”, НРег(СформироватьСигнатуру(Новый Массив, secret)));”
    Для формирования сигнатуры недостаточно apikey и secret, туда нужно передавать так же аргументы метода “stats/incoming-calls-for-period”.
    т.е. для формирования хеш суммы тело запроса для данного примера должно выглядеть так :
    716549-501sd7-12d54d-654fs-5454sdf{“startTime”:”1546300799″,”stopTime”:”1577836798″}.
    Таким образом что бы заработало нужно исправить строку вот так :
    “Параметры.Вставить(“signature”, НРег(СформироватьСигнатуру(Параметры, secret)));”

    // Долго ломал голову, пока не связался с техподдержкой.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.